Ελεύθερες ρίζες και γήρανση του δέρματος

To οξυγόνο είναι σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία σχηματισμού των ελεύθερων ριζών. 
Oι ελεύθερες ρίζες σχηματίζονται ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής κάθε φορά που οξειδώνουμε τροφή για την παραγωγή ενέργειας.


Kατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας σχηματίζονται ελεύθερες ρίζες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα φορτισμένα μόρια οξυγόνου βλαβερά για το δέρμα.

Αυτές οι ελεύθερες ρίζες είναι τοξικές για το δέρμα και μπορούν τα προκαλέσουν βλάβη στο δέρμα. Συνήθως εξουδετερώνονται από τις βιταμίνες C,E.

Όταν 'γεμίζει' το σώμα με ελεύθερες ρίζες, οδηγείται σε ρυτίδιασμα του δέρματος. 
Τα πιο συνηθισμένα αίτια για τη δημιουργία ελεύθερων ριζών είναι η υπερβολική έκθεση στον ήλιο, το κάπνισμα, το στρες και η παχυσαρκία. Ο καλύτερος και πιο σωστός τρόπος αντιμετώπισης των ελεύθερων ριζών είναι συμπληρώματα διατροφής, αντιοξειδωτικές κρέμες, αντιοξειδωτικές τροφές.


Το οξειδωτικό στρες αποτελεί την αιτία δημιουργίας ρυτίδων, χαλαρού δέρματος κηλίδων. 
Θα καταλάβετε διαφορά στο δέρμα σας, όταν βρεθείτε σε παρέα με διαφορετικές ηλικίες. 
Βέβαια, η γήρανση είναι διαδικασία δεδομένη, αλλά όταν προσέχουμε, έχουμε λιγότερες φθορές στο δέρμα.

Να χρησιμοποιείτε πολύ τη βιταμίνη C,E, βήτα καροτίνη και το σελήνιο. 
Η τοπική εφαρμογή της βιταμίνης C μειώνει τον αριθμό των μη φυσιολογικών κυττάρων από το κάψιμο στον ήλιο, ενώ επίσης μειώνει τις βλάβες που προκαλεί η ακτινοβολία UV στο DNA. 
Η βιταμίνη C προστατεύει το υγρό περιβάλλον του δέρματος και η βιταμίνη Ε προστατεύει τις μεμβράνες από την υπεροξείδωση των λιπιδίων, καθώς είναι η πρώτη που απορροφά τις ελεύθερες ρίζες. 

Η εσωτερική γήρανση του δέρματος επιβραδύνει την παραγωγή κολλαγόνου, ενώ η ελαστίνη, η ουσία που επιτρέπει στο δέρμα να επανέρχεται πίσω στη θέση του, έχει λιγότερη ελαστικότητα. 

Τα σημάδια της εσωτερικής γήρανσης είναι:

Αχνές ρυτίδες
λεπτό δέρμα

σακούλες στα μάτια και απώλεια σφριγηλότητας στα χέρια και λαιμό
συρρίκνωση των οστών από το δέρμα, λόγω της απώλειας οστικής μάζας, κάτι που προκαλεί χαλαρότητα στο δέρμα
Ξηροδερμία, που προκαλεί φαγούρα
μείωση της ικανότητας εφίδρωσης για αποτελεσματική ψύξη του δέρματος
γκρίζα μαλλιά που γίνονται άσπρα
απώλεια μαλλιών
ανεπιθύμητη τριχοφυΐα τα νύχια λεπταίνουν και αναπτύσσονται επάρματα.


Προσοχή λοιπόν στην υπερβολική έκθεση στον ήλιο, γιατί δημιουργεί πρόωρη γήρανση. 
Θα πρέπει να πίνουμε πολύ νερό, φρούτα και γενικότερα να χρησιμοποιούμε αντιοξειδωτικές τροφές. 
Κάντε αυτό που σας ευχαριστεί και σας κάνει να νοιώθετε όμορφα! 
Παίζει πολύ σημαντικό παράγοντα η ψυχολογία και η ηρεμία της ψυχής!

Συμπληρώματα προστασίας
Η αυξημένη παρουσία ελεύθερων ριζών συνδέεται άμεσα και με την κακή μικροκυκλοφορία, το στρες, τις ορμονικές διαταραχές, την κακή διατροφή, την κατανάλωση αλκοόλ και το κάπνισμα, τις βασικές δηλαδή αιτίες δημιουργίας κυτταρίτιδας. Στις περιπτώσεις αυτές αποτελεσματική είναι η βοήθεια που προσφέρουν τα συμπληρώματα διατροφής, τα οποία είναι εμπλουτισμένα με αντιοξειδωτικά.


ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ 

Δεν έχουν όλα τα αντιοξειδωτικά τις ίδιες ιδιότητες. Για τον λόγο αυτόν αναζητήστε στη σύνθεση της κρέμας που θα χρησιμοποιήσετε όσα στοιχεία θα προστατέψουν την επιδερμίδα σας και συγχρόνως θα καλύψουν τις ιδιαίτερες ανάγκες της. Με άλλα λόγια, κάντε τις πιο κάτω αντιστοιχίες:

Ρυτίδες Βιταμίνη C και Ε, ιδεβενόνη, ρετινόλη, συνένζυμο Q10, φυτικά  βοτανικά εκχυλίσματα, βιταμίνη C, Ξηρότητα Βιταμίνη Ε, εκχυλίσματα φυκιών

Πηγές θρεπτικών συστατικών που προάγουν την καλή υγεία του δέρματος

Θωρακίστε την επιδερμίδα σας απέναντι στις επιθέσεις των ελεύθερων ριζών επιλέγοντας καλλυντικές συνθέσεις με αντηλιακά φίλτρα και αντιοξειδωτικά, αποφεύγοντας το κάπνισμα και την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, εμπλουτίζοντας το διαιτολόγιό σας με τροφές πλούσιες σε βιταμίνες, ένζυμα και αντιοξειδωτικά συστατικά. 
Ειδικά για την τελευταία επιλογή, αναζητήστε:


Βιταμίνη Α: κρόκος αυγού, συκώτι, μουρουνέλαιο, εμπλουτισμένα τρόφιμα (μαργαρίνες).

Β-καροτένιο: φρούτα και λαχανικά με έντονο κίτρινο και πορτοκαλί χρώμα (καρότα, κόκκινες και κίτρινες πιπεριές, βερίκοκα, πεπόνι).

Λυκοπένιο: ντομάτες, ντοματοπολτός, καρπούζι.

Βιταμίνη C: εσπεριδοειδή (πορτοκάλι, λεμόνι, γκρέιπφρουτ), πράσινες πιπεριές, μπρόκολο, μαϊντανός, φράουλες, ακτινίδια.

Βιταμίνη Ε: φυτικά έλαια (ειδικά το ελαιόλαδο), σπόροι σιταριού, ξηροί καρποί, αβοκάντο, εμπλουτισμένα τρόφιμα (μαργαρίνες). Η δράση της βιταμίνης Ε ενισχύεται από την παρουσία βιταμίνη C και σεληνίου.

Φλαβονοειδή: φρούτα (μούρα, φράουλες, σταφύλια), λαχανικά (κρεμμύδι, μπρόκολο), κόκκινο κρασί, τσάι (ειδικά το πράσινο), μαύρη σοκολάτα.

Ω-3 λιπαρά οξέα: λιπαρά ψάρια (σολωμός, σαρδέλες, κολιός/σκουμπρί), ιχθυέλαια (μουρουνέλαιο), ορισμένοι ξηροί καρποί (π.χ. καρύδια, αμύγδαλα), λιναρόσπορος, εμπλουτισμένα τρόφιμα (μαργαρίνες, αυγά).

Ω-6 λιπαρά οξέα: φυτικά έλαια, μαργαρίνες, ξηροί καρποί.

 Τη βιταμίνη C στα εσπεριδοειδή, στις φράουλες, στα ακτινίδια, στα κεράσια, στην ντομάτα, στο λάχανο, στην πράσινη πιπεριά, στο μαρούλι, στο σπανάκι, στο μπρόκολο και στο κουνουπίδι.

Το β-καροτένιο στα φρούτα και στα λαχανικά πράσινου, κίτρινου, κόκκινου και πορτοκαλί χρώματος.
Τη βιταμίνη Ε στα φυτικά έλαια, στα δημητριακά ολικής άλεσης, στη σόγια, στους ξηρούς καρπούς και στα σκούρα πράσινα λαχανικά.
Το σελήνιο στο κρέας, στα οστρακοειδή, στο αβοκάντο, στις ελιές, στους ξηρούς καρπούς, στους σπόρους και στα λαχανικά που φυτρώνουν στο έδαφος.
Τα φλαβονοειδή στα εσπεριδοειδή, στο ρόδι, στα βατόμουρα, στο κόκκινο κρασί, στα κρεμμύδια, στο μπρόκολο, στη σοκολάτα, στη σόγια, στα σταφύλια, στα φύκια, στο τσάι.
Τον ψευδάργυρο στα δημητριακά, στα όσπρια, στα θαλασσινά, στη μαγιά της µπίρας και στα αυγά.
Το λυκοπένιο στην ντοµάτα, στο γκρέιπφρουτ και στο καρπούζι.
Το συνένζυμο Q10 στα ψάρια (σαρδέλα, σκουμπρί) και στη σόγια.

( PDF ) Νέος Τιμοκατάλογος λιανικής 
Προϊόντων  / 2018 - 19
( PDF ) Έντυπο Άθληση  
΄Eλεγχος βάρους!

01

ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ




02

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ




03

ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ



Copyright© 2017 aloe-vera-forever.gr - Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος